Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
Transcript
2

Sztuka inspiracji

Cokolwiek robisz - możesz inspirować, czegokolwiek doświadczasz - to może cię inspirować. Rzecz o warsztatach, konferencjach i szkoleniach.
2

Wiem, że cokolwiek robię - mogę kogoś zainspirować. I czegokolwiek doświadczam - to inspirować może mnie samą. Od tego są warsztaty, te które prowadzę także. Od tego są konferencje, a najbliższa to podcastowy Pyrcaster, gdzie mam zamiar posłuchać o branżowym marketingu, podpytać o to i owo, poznać nowe ścieżki, nowych ludzi, nowe miejsca ;) https://pyrcaster.pl/

Dziennik Zmian podlega, jak wszystko, nieustannym zmianom. Istnieje jakiś horyzont ku któremu zmierza, ale - szczerze - podcastowanie to żywioł. Nie jestem w stanie przewidzieć wszystkiego.

Podejrzewam, że zawodowi planerzy i życiowi stratedzy trochę się na mnie oburzą. Jestem otwarta na pouczenia.

PS, lubię się uczyć… tego, czego chcę ;)

To też małe nawet szkolenia, typu - jak zrobić fajne zdjęcie na… itd itp.

Mam w sobie potrzebę zapełniania głowy nowymi treściami. Potem z nich korzystam. Albo nie. Jeśli nie - to mała klęska, ale i nauka wyboru, doboru i liczenia sił na zamiary.

A jak to jest u Ciebie?

Loading...

W ogóle podejmowanie decyzji to moja pięta achillesowa i się do tego przyznaję :)

Poza tym, kiedy już podejmuję decyzję - to się jej trzymam. I kiedy decyduję się na zrobienie warsztatów - to pochylam się nad tym, z całą troską jaką mam.

I - oczywiście - ruszam wyobraźnię. Bo to czasem jest ważniejsze niż decyzje. Każda.

O sztuce poruszania wyobraźni - opowieść jest na pierwszym planie, ale gdyby ktoś chciał spojrzeć na temat od jeszcze innej strony

to… proszę bardzo:

Prowadzenie warsztatów to nie tylko praca, ale również sporo innych korzyści:

1. Rozwój, czyli

Pogłębianie wiedzy: Przygotowując się do prowadzenia warsztatów, często trzeba zgłębić temat, co pozwala na poszerzenie własnej wiedzy.

To lepsze umiejętności komunikacyjne: ćwiczenie czyni mistrza :) Często, chociaż nie zawsze. Ale warto spróbować.

2. Satysfakcja i motywacja

bywają, chociaż, umówmy się, to nie jest reguła. Ale mam prawo na to liczyć, prawda?

3. Networking

Tak, to doskonała okazja do nawiązywania nowych kontaktów tych zawodowych i tych osobistych (bo czemu by nie?).

Wymiana doświadczeń - to też cenna rzecz. Dzielenie się swoimi punktami widzenia i doświadczeniami nazywa się życiem towarzyskim. bez tego nam się społeczeństwo wpadnie w czarną rozpacz - patrz pandemia.

4. Rozwój kariery

Jest zawsze mile widziany, bo: rozpoznawalność, bo nowe perspektywy, pomysły, umiejętności. No, wiadomo!

Wyobraźnia mi podpowiada świetlane perspektywy. Przeważnie :)

A z jakich form poszerzania wiedzy korzystasz?

Leave a comment

Cokolwiek to jest - trzymam kciuki.

Serdeczności!

Miłka

Discussion about this podcast